آمدی.....

خرید بک لینک

تولد وروزی وسالی جدید

وکیک خوشمزه که محصول اشپزخانه خانگی خودم بود

وعرشیا از غروب تا اماده شدن کیک بهانه گرفت

وگشت وگذار وشام دلچسب بیرون

وامروز تزریق دوز سوم واکسن برای ایمنی ومحافظت از خانواده 

تبریک کارمند بیمارستان بابت تولد

در کل از دیروز هم ناراحتی وهم شادی با هم ترکیب بود......

اینم از تولد ما

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 20:43

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 20:43

چند روز دیگه از ماه مبارک رمضان باقی مانده

امیدوارم از این روزها استفاده مفید برده باشیم

شبهای قدر امسال خداروشکر توانستیم بیرون بریم 

ساعاتی را در جوار امامزاده ابراهیم سپری شد وشب قدر دلچسبی بود

حال وهوای قشنگی بود امسال ماه رمضان

.....

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 20:43

صفحه بندی